سبد خرید 0

گالن دست دوم

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 1 آذر 1402 در ساعت 44 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گالن دست دوم چیست؟

گالن دست دوم پلاستیکی به آن دسته از گالن هایی گفته می شود که یک بار استفاده شده اند و یا اینکه با مواد آسیاب تولید شده اند و خریدران و مصرف کنندگان خاص خود را دارد.

تولید گالن پلاستیکی دست دوم

طبیعتا گالن دست دوم پلاستیکی تولید نمی شود، گالن هایی که در صنایع مختلف با محصولات خریداری می شود بعد از خالی شدن، بلا استفاده بوده و نگهداری طولانی مدت آنها نیازمند داشتن فضا بوده و در نهایت دچار افت کیفیت و به مرور زمان آسیب دیده شده و باید بازیافت شوند.

در بین صنایع و مشاغلی هستند که محصولاتی که استفاده می کنند نیازی به گالن های نو ندارند و یا توانایی پرداخت هزینه های گالن نو را ندارند و خریدار گالن دست دوم هستند. افرادی هستند که شغل آنها خرید گالن های مصرف شده از صنایع و فروش آنها به دیگر مصرف کنندگان گالن دست دوم هستند.

گالن دست دوم چیست؟

گالن آسیاب چیست؟

نوع دیگر گالن پلاستیکی دست دوم معروف است به گالن پلاستیکی آسیاب، این نوع گالن از بازیافت گالن های دست دوم با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات بروز تولید می شوند و با نام تجاری گالن آسیاب خرید و فروش می شود.

فرآیند تولید گالن آسیاب

در برخی شرکت های تولید کننده انواع گالن پلاستیکی یک خط تولید مخصوص گالن های دست دوم آسیاب دارند. فرآیند به این شکل هست که بعد از ورود گالن های یک بار استفاده شده به کارگاه، گالن ها به دستگاه های آسیاب و بازیافت وارد می شوند و بعد از طی مراحل خرد شدن تبدیل می شوند به مواد اولیه تولید گالن دست دوم آسیاب.

در واقع گالن های آسیاب نوع دیگر گالن های دست دوم هستند که با استفاده از فرآیند بازیافت گالن های دست دوم، تولید می شوند. این نوع گالن تولید مجدد شده و تحت عنوان نام تجاری گالن آسیاب بفروش می رسد که خریداران خاص خود را دارد.

ماده اولیه گالن آسیاب چیست؟

شرکت هایی که تجهیزات تولید گالن های آسیاب را در اختیار دارند، گالن های مصرف شده را بعد از خریداری از صنایع وارد این دستگاه ها کرده و موادی بدست می آید که در واقع پلاستیک های خرد شده ای هستند که در فراوری خاصی تبدیل به ماده اولیه تولید گالن های آسیاب می شوند.

در واقع با مواد اولیه پلی اتیلن تولید گالن پلاستیکی نو متفاوت است و همین امر در نحوه قیمت گذاری نهایی اثرگذار است.

گالن آسیاب چیست؟

کاربرد گالن دست دوم

با توجه به قیمت گالن 20 لیتری، گالن 5 لیتری پلاستیکی و انواع گالن های پلاستیکی دیگر ممکن است قیمت تمام شده نهایی برای برخی صنایع قابل پرداخت نباشد.

همچنین محصولات تولیدی برخی صنایع و شرکت های تولیدی درجه حساسیت بالایی نداشته و استفاده از گالن نو الزامی نداشته باشد. همین موارد موجب می شود که صنایع به سراغ مصرف گالن دست دوم پلاستیکی بروند و از آنها برای نگهداری و پر کردن محصولات خود بروند.

خرید گالن دست دوم

اگر به دنبال خرید گالن دست دوم هستید باید به اطلاع شما عزیزان برسانیم که مجموعه پویا پلاست تمامی گالن 20 لیتری پلاستیکی و گالن 5 لیتری پلاستیکی را با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تولید می کند. فروش گالن دست دوم در مجموعه ما در هیچ یک از انواع گالن ها اتفاق نمی افتد.

برای خرید گالن دست دوم و گالن آسیاب می توانید با همکارانی که در این حوزه فعالیت دارند ارتباط برقرار نمایید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()